воскресенье, 7 октября 2018 г.

«Дзеці за мір»

Эксклюзіўны зборнік вершаў пад такой назвай выдадзены напярэдадні Міжнароднага дня міру, які штогод адзначаецца ў Беларусі 21 верасня.


Зборнік надрукаваны па выніках рэспубліканскага паэтычнага конкурсу «Шчасце жыць у мірнай краіне», які праводзіў Беларускі фонд міру сумесна з Міністэрствам адукацыі з 1 сакавіка па 31 мая 2018 года.
Яшчэ ў сакавіку бягучага года даведалася пра конкурс Сагановіч Наталля, навучэнка ўстановы адукацыі “Пінскі дзяржаўны прафесіянальны ліцэй сельскагаспадарчай вытворчасці
Тэматыка, на якую можна было разважаць, здалася блізкая Наталлі. Гэта вечныя каштоўнасці - мір, дабрабыт, патрыятызм. Наталля гаворыць: “Пісала пра тое, што адчуваю, што было на душы”.
Прыемна адзначыць, што творчасць дзяўчыны высока ацанілі не толькі на раённым, але і на рэспубліканскім узроўні. Верш Наталлі “Беларусі быць мірнай краінай“ увайшоў у кнігу “Дзеці за мір”, а напісаны ён, канечне, на роднай мове.

Прэзентацыя зборніка і ўрачыстая цырымонія ўзнагароджання маладых аўтараў адбылася ў Мінску ў Нацыянальнай бібліятэцы Беларусі, куды была запрошана і Наталля разам з куратарам.  Для пераможцаў конкурсу правялі цікавую экскурсію, сустрэчу з выдатнымі аўтарамі Беларусі, арганізатарамі конкурсу. Кожны атрымаў унікальны падарунак - зборнік вершаў «Дзеці за мір». Дарэчы, адзін экземпляр кнігі быў перададзены ў бібліятэку ліцэя.  Выданне эксклюзіўнае: купіць яго нельга, можна толькі атрымаць у падарунак. 

1 комментарий:

  1. Я Марыса, і я знаходжуся тут, на гэтым сайце, каб даць падзяку Dr.Agbazara за добрую працу, якую ён зрабіў у атрыманні сваіх адносін у патрэбным рэчышчы. Я і мой палюбоўнік быў некаторы спрэчка, які прывёў да нашага распадзецца. Але дзякуючы дапамозе Dr.Agbazara я змог вярнуць яе на працягу 48 гадзін, па гэтай прычыне я буду кропельным кантактнай інфармацыяй Dr.Agbazara на на гэтым сайце для тых, хто мае патрэбу ў яго дапамогі, каб звязацца з ім па Whatsapp праз ( +2348104102662 ) або па электроннай пошце: ( agbazara@gmail.com )

    ОтветитьУдалить